Logo
  • МСЮТ
    • Про нас
    • Адміністрація
    • Педагогічний колектив
    • Публічна інформація
    • Наші досягнення
    • Звернення громадян
    • Річний звіт
  • ГУРТКИ
    • Науково-технічний напрям
    • Художньо-естетичний напрям
    • Дистанційне навчання
    • Цікава математика
  • ДІЯЛЬНІСТЬ
    • STEM-освіта
    • Наші проекти
    • Методична діяльність
    • Методичні розробки
    • Навчальні програми
    • Документи
  • НОВИНИ
  • РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ
  • Атестація
  • БАТЬКАМ ТА ДІТЯМ
    • Батьківський лекторій
    • Безпека життєдіяльності
    • Сторінка психолога
    • Захист прав дітей
    • Профорієнтація
  • КОНТАКТИ
  • Правила прийому до закладу

Методичні рекомендації

  • Лист МОН від 13.04.2020 №1/9-207 “Роз’яснення щодо застосування наказу  Міністерства освіти і науки України від 28.12.19 №1646”
  • Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657-VIII (Лист МОН № 1/11-881 від 29.01.19 року)
  • Десять статей про шляхи подолання булінгу
  • У кожному навчальному закладі мають бути розміщені телефони гарячих ліній, куди дитина може зателефонувати та розповісти про цькування
  • Не ігноруй булінг: нові механізми з протидії цькуванню для директорів шкіл та батьків
  • ЛІЛІЯ ГРИНЕВИЧ: КЕРІВНИКИ УПРАВЛІНЬ ОСВІТИ ПОВИННІ ПРИВЕРНУТИ УВАГУ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ ТА БАТЬКІВ ДО НОВИХ МЕХАНІЗМІВ З ПРОТИДІЇ ЦЬКУВАННЮ
  • Міністр: школи і батьки мають знати про протидію булінгу
  • Десять статей про шляхи подолання булінгу
  • “Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей” лист МОНУ від 28.10.14 №1/9-557
  • “Щодо здійснення обстеження для встановлення віку дитини, яка залишилась без піклування батьків та потребує соціального захисту” лист МОН від 24.04.14 № 1/9-222
  • “Про методичні рекомендації щодо особливостей навчання дітей-біженців” лист ІІТЗО від 25.04.2014 № 14.1/10-1183
  • Порядок виховання та навчання в державних та комунальних дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах дітей осіб з числа іноземців та осіб без громадянства, яким надано тимчасовий захист в Україні
  • Щодо надання загальної середньої освіти дітям, які не перебувають на території України на законних підставах. Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від від 8.05.2012 №1/9-342
  • Заключні зауваження та рекомендації Комітету ООН з прав дитини (Україна, 2011 рік). Версія, адаптована для дітей та підлітків
  • Буклет:види насильства та його попередження
  • Як допомогти дітям пережити лихо: поради для батьків
  • Як допомогти дітям пережити лихо: поради для вчителів
  • Навчальний посібник для спеціалістів, які працюють з дітьми, щодо надання першої психологічної допомоги
  • Результати діяльності проекту «Попередження насильства в школі» та аналіз змін, що відбулися у сприйнятті проблеми за час впровадження проекту
  • Мапа школи – інструмент для роботи із попередження насильства в школах. Дозволяє з”ясувати місця в межах навчального закладу, які учні вважають безпечними чи небезпечними, тобто такими, де над ними може бути вчинене насильство. Може використовуватись як окремо так і як підготовчий етап до планування та організації роботи по попередженню насильства в школах
  • Навчально-методичний посібник «Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі»
  • Насильство в школі: аналіз проблеми та допомога, якої потребують діти та вчителі у її розв’язанні
  • Профілактична робота з протидії торгівлі людьми в навчальних закладах
  • Психологічний онлайн-консалтинговий центр МОІППО
  • Форум МОІППО «Захист прав та інтересів дитини»
  • Лист МОН від 18.05.2018 №1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»