- Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» від 18 грудня 2018 р. № 2657-VIII (Лист МОН № 1/11-881 від 29.01.19 року)
- Десять статей про шляхи подолання булінгу
- У кожному навчальному закладі мають бути розміщені телефони гарячих ліній, куди дитина може зателефонувати та розповісти про цькування
- Не ігноруй булінг: нові механізми з протидії цькуванню для директорів шкіл та батьків
- ЛІЛІЯ ГРИНЕВИЧ: КЕРІВНИКИ УПРАВЛІНЬ ОСВІТИ ПОВИННІ ПРИВЕРНУТИ УВАГУ ДИРЕКТОРІВ ШКІЛ ТА БАТЬКІВ ДО НОВИХ МЕХАНІЗМІВ З ПРОТИДІЇ ЦЬКУВАННЮ
- Міністр: школи і батьки мають знати про протидію булінгу
- Десять статей про шляхи подолання булінгу
- “Методичні рекомендації щодо взаємодії педагогічних працівників у навчальних закладах та взаємодії з іншими органами і службами щодо захисту прав дітей” лист МОНУ від 28.10.14 №1/9-557
- “Щодо здійснення обстеження для встановлення віку дитини, яка залишилась без піклування батьків та потребує соціального захисту” лист МОН від 24.04.14 № 1/9-222
- “Про методичні рекомендації щодо особливостей навчання дітей-біженців” лист ІІТЗО від 25.04.2014 № 14.1/10-1183
- Порядок виховання та навчання в державних та комунальних дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах дітей осіб з числа іноземців та осіб без громадянства, яким надано тимчасовий захист в Україні
- Щодо надання загальної середньої освіти дітям, які не перебувають на території України на законних підставах. Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від від 8.05.2012 №1/9-342
- Заключні зауваження та рекомендації Комітету ООН з прав дитини (Україна, 2011 рік). Версія, адаптована для дітей та підлітків
- Буклет:види насильства та його попередження
- Як допомогти дітям пережити лихо: поради для батьків
- Як допомогти дітям пережити лихо: поради для вчителів
- Навчальний посібник для спеціалістів, які працюють з дітьми, щодо надання першої психологічної допомоги
- Результати діяльності проекту «Попередження насильства в школі» та аналіз змін, що відбулися у сприйнятті проблеми за час впровадження проекту
- Мапа школи – інструмент для роботи із попередження насильства в школах. Дозволяє з”ясувати місця в межах навчального закладу, які учні вважають безпечними чи небезпечними, тобто такими, де над ними може бути вчинене насильство. Може використовуватись як окремо так і як підготовчий етап до планування та організації роботи по попередженню насильства в школах
- Навчально-методичний посібник «Організація роботи з розв’язання проблеми насильства в школі»
- Насильство в школі: аналіз проблеми та допомога, якої потребують діти та вчителі у її розв’язанні
- Профілактична робота з протидії торгівлі людьми в навчальних закладах
- Психологічний онлайн-консалтинговий центр МОІППО
- Форум МОІППО «Захист прав та інтересів дитини»
- Лист МОН від 18.05.2018 №1/11-5480 «Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству»