Школа педагогічної майстерності знов відкрила свої двері 28 жовтня 2021року і темою заняття було «ЩО ЗМІНИВ КАРАНТИН, ЯК РЕАГУВАТИ ?»

Мета та завдання заняття продиктовані самим життям та ситуацією, яка безперечно на нього впливає і залишає свій відбиток із змінами. Під час заняття запропоновано:

аналіз наданих матеріалів, виявлення стратегії і тактики психологічної протидії, попередження паніки; організація адекватної психопрофілактичної поведінки в умовах карантину; психогігієнічна спрямованість діяльності; саногенне пандемічне мислення тощо;

практичні рекомендації, спрямовані на підвищення ефективності саморегуляції особистості та регуляцію соціальної взаємодії в умовах високого ризику виникнення внутрішніх та міжособистісних конфліктів, оздоровлювальні настрої;

психопрофілактичні та психогігієнічні заходи у вихованні дітей, а також поради усім учасникам виховного процесу та найбільш уразливим категоріям населення та ін.

Учасникам цієї зустрічі було чим поділитися із власних спостережень, ситуацій, розмов із батьками та колегами, виховання відвідувачів гуртків та власного життя за межами закладу.

Після вправ, спрямованих на підтримку ресурсно позитивного психологічного стану учасників зустрічі всі погодились, що досвід подолання негативних наслідків надзвичайних ситуацій і катастроф однозначно свідчить:

перемагають тільки ті нації, спільноти, групи людей, які в складних умовах виявляють згуртованість, солідарність, взаємну підтримку, співчуття, а спеціалісти, які займаються ліквідацією наслідків – виявляють високий професіоналізм, професійну відповідальність і етику!

Підготувала та провела практичний психолог

міськСЮТ Колесова М.В.

педмайстерність 10.2021

30 вересня 2021 р. в міськСЮТ відбулося заняття Школи педагогічної майстерності за темою «Маніпуляція свідомістю людини в сучасному інформаційному суспільстві».

Однією з основних компетентностей, яка потрібна людині і у роботі і у повсякденному житті - це критичне мислення. Людина не вміє критично мислити від народження. Це вміння розвивається під час навчання, оволодіння певними загальними життєвими навичками. Розвиток критичного мислення, як можливість протидіяти маніпуляціям, є важливим і для педагогів і для вихованців.

Зав. відділом методичним Калініна Л.Г., використовуючи приклади та життєві ситуації, познайомила педагогів з тими методами, які найчастіше використовуються для маніпуляції свідомістю людини. Та при спільному обговоренні означили ті кроки, за допомогою яких можна відрізнити справжні новини, дійсну інформацію від фейків.

На практичних вправах Сайковська Л.О., зав. відділом організаційно-масової роботи, зупинилася на найбільш цікавих фактах про те, як найпопулярніша пошукова система Google отримує всі доступні дані про користувачів. А методист міськСЮТ Гапиченко Г.Є. навчила педагогів як за допомогою найпростіших засобів Google здійснювати пошук інформації за фотографіями.

Також педагоги отримали інформаційні матеріали з правилами щодо запобігання поширенню фейкових новин, та посиланнями на корисні Інтернет-ресурси.

В час, коли інформаційне отруєння легше отримати ніж харчове, треба дуже ретельно ставитися до всієї інформації, яка потрапляє до полю ношого зору та вчити це робити наших вихованців. Наша найкраща зброя - вміння аналізувати і замислюватися над тим, в чому нас хочуть переконати.

педм.09

27 травня 2021 р. на занятті ШПМ міськСЮТ підвели підсумки тижня фахової майстерності «Мої педагогічні знахідки».

В цьому році свою творчість та майстерність педагоги продемонстрували не тільки при проведенні підсумкових занять, а й у виступах на обласному методичному об'єднанні та при організації підсумкової фотовиставки робіт вихованців.

Зав. відділу методичного Калініна Л.Г. підкреслила, що кожне заняття було добре спановане, педагоги потурбувалися про наочність, роздатковий матеріал, оформлення результатів робіт дітей. Серед форм роботи, які застасували педагоги, особливо цікавими були: заняття-змагання, заняття-підготовка флешмобу, заняття із залученням «вихованців-консультантів», бінарні заняття, заняття-екперименти.

29 квітня 2021 р. педагоги міської станції юних техніків провели онлайн-заняття Школи педагогічної майстерності за темою «Особливості взаємодії у інформаційному суспільстві».

«Спочатку ми формуємо технології, а потім вони формують нас»

М.Маклюен

На занятті, яке проводилося у рамках теоретичного опрацювання нової методичної теми закладу, педагоги ознайомилися з основними змінами у сучасному середовищі освіти через вплив на нього інформаційно-комунікаційних технологій та моделями взаємодії його суб’єктів.

Завідувач відділу методичного Калініна Л.Г. ознайомила педагогів з Концепцію розвитку цифрових компетентностей, затвердженою Кабінетом Міністрів України 3 березня 2021 року, її основними завданнями та напрямками реалізації.

Презентувала національну онлайн-платформу «Дія. Цифрова освіта», запущену в 2020 році та ознайомила з її ключовими можливостями: запропонувала педагогам пройти тест-Цифрограм для визначення рівня цифрової грамотності та долучитися до переглядів освітніх серіалів.