Етика педагогічного спілкування тісно пов'язана з культурою спілкування. Деякі фахівці визначають культуру як міру людяності в людині. Розвиваючи цю думку можна сказати, що культура спілкування визначає міру людського в спілкуванні.

Культура спілкування як невід'ємна частина культури особистості визначає якість і ступінь досконалості спілкування. Поняття етика спілкування висловлює моральний зміст ширшого поняття культура спілкування. Культура поведінки, культура мови, культура невербальних засобів спілкування (міміки, жестів, вокальних характеристик голосу, і т.д.), культура етикету, мовний етикет, психологічна культура партнерів по спілкуванню, все це входить в культуру спілкування.

Під час заняття було розглянуто та опрацьовано багато питань: педагогічне спілкування, мета педагогічного спілкування, ціннісні орієнтири педагогічного спілкування, основні принципи сучасного етикету, педагогічна етика, категорії педагогічної етики, етичні цінності, гуманістичні позиції на яких стоїть сучасний вчитель, етичні вимоги до керівника гуртка.

«Неграмотними у ХХІ столітті будуть не ті, хто не вміє читети та писати, а ті, хто не може вчитися, навчатися та переучуватися».

Е.Тоффлер

28 січня 2021 р. на занятті Школи педагогічної майстерності методична служба міської станції юних техніків презентувала педагогам нову методичну тему закладу.

Останні п'ять років педагогічний колектив працював над методичною темою «Розвиток компетентностей вихованців позашкільного навчального закладу - важлива умова формування соціально-адаптованої конкурентноспроможної особистості». Ця тема була і залишається актуальною, бо вона є основою для впровадження принципів «Нової української школи».

Рухаючись далі, педагогам запропоновано зосередитися на нової методичній темі - «Формування творчої особистості для життя в інформаційному суспільстві». Тому що підготовувати компетентну, конкурентноспроможну та соціально-адаптовану особистість неможливо без знання особливостей інформаційного суспільства, в якому ми живемо.

 Жовтень один з талановитіших художників природи, коли емоції та настрій спонукають до роздумів, міркувань, філософії. Саме час згадати та поміркувати.Що таке емоційний інтелект та з чого він складається? Чи можна його розвинути? Чи відрізняються такі поняття «емоційний інтелект» та «коефіцієнт інтелекту»? Саме ці теми та питання було розглянуто під час Zoom-зустрічі на Школі педагогічної майстерності, що проводила психолог закладу Колесова М.В.

Просвітницькі матеріали презентації та прямі запитання керівників гуртків привели до висновку, що люди з високим рівнем емоційного інтелекту добре розуміють свої емоції і почуття інших людей, можуть ефективно керувати своєю емоційною сферою, і тому в суспільстві їхня поведінка більш адаптивна і вони легше досягають своїх цілей у взаємодії з оточуючими.

Наприкінці зустрічі всі погодились з твердженням, що необхідно розвивати емоційний інтелект, адже це змінює життя.

 

          22 грудня 2020 року відбулося онлайн-засідання  міського методичного об’єднання керівників гуртків початково-технічного та художньо-технічного профілів закладів позашкільної освіти м. Миколаєва «Впровадження технологій дистанційного навчання в освітній процес закладу позашкільної освіти».

         Гостей привітала директор міської станції юних техніків Гурська І.М. та зробила наголос на тому, що  пріоритетним завданням системи позашкільної освіти сьогодні є організація дистанційного навчання.

         Методично-інформаційну панель відкрила завідувач відділу методичного міськСЮТ Калініна Л.Г. з темою «Soft skills: важливі навички для професіоналів» і запропонувала з’ясувати, як на заняттях гуртків педагоги можуть розвивати навички Soft skills у вихованців.