21 грудня 2023 р. у міській станції юних техніків відбулося заняття Школи педагогічної майстерності за темою «Маркетингові технології в професійній діяльності керівників гуртків та бренд-технології закладу освіти».

Державна політика в сфері освіти змушує освітні заклади все більше занурюватися в систему ринкових відносин. Адже реформа освіти передбачає формування механізмів оцінки якості та затребуваності освітніх послуг, можливість потенційним споживачам обирати, де навчатися. За таких обставин педагогічний маркетинг знаходить своє використання як один із найефективніших інструментів впливу, який покликаний привести ринок освітніх послуг у відповідність до вимог часу.

Зав. відділу методичного Калініна Л.Г. ознайомила педагогів з поняттями маркетингу та брендінгу в освітній діяльності; як це допомагає закладу бути впізнаваним і привабливим для вихованців; як особистий бренд педагога впливає на його самореалізацію.

Для обговорення в практичній частині зустрічі було запропоновано питання - як педагог може створювати особистий бренд? Педагоги висловлювалися з приводу ефективності методів які вже вживають та пропонували ті, які на їх думку, теж можна використовувати для особистого іміджування.

На занятті педагогам були надані буклети з основними правилами створення якісного електронного портфоліо керівника гуртка.

Бренд освітнього закладу це не просто його образ, створений за допомогою реклами, спеціальних засобів просування і піару,  це щоденна кропітка робота педагогів, прояв їх високого професіоналізму.