Упродовж червня для вихованців гуртків різних напрямів міської станції юних техніків  проводиться профілактично-корекційне заняття «Здоровий спосіб життя. Позитивні емоції» практичним психологом закладу. З інтересом це заняття відвідують як молодші вихованці так і підлітки тому що тема зрозуміла і актуальна для людей різного віку.

Мар1

В останні дні навчання, напередодні канікул, коли оцінки проставлені і є час на спілкування з психологом у гімназії 41 для 8-х класів було проведено презентацію з подальшим обговоренням та вправами за темою: «Розвиток морально-етичної поведінки».

Під час заходу присутні згадали такі поняття як мораль та етика; з’ясували відмінності норм моралі від норм права; розібрались які документи містять ці норми та згадали історичні приклади осередків морально-етичних норм та сьогоднішні кодекси в різних сферах людської життєдіяльності. Юнаки виявили неабияку цікавість до цієї теми, бо вона, як виявилось, тісно пов’язана з соціумом та багатьма професіями.

Тренінг «Розумію себе – розумію інших» впродовж травня пройшов в гуртках декоративно-ужиткового, художньо-технічного, інформаційно-технічного, початково-технічного та соціально-реабілітаційного напрямів.

Тема тренінгу: Мої емоції і що я знаю про них.

Мета: Розвивати здатність розуміти свій емоційний стан та стан іншої людини; розвивати активну увагу; покращення соціальної адаптації; розвиток емоційної сфери учасників тренінгу, емпатії, та профілактика негативного емоційного стану (поведінки).

До виконування вправ та спілкування в рамках тренінгу було залучено вихованців різного віку.

Дитина в закладах освіти вчиться бути самостійною, самотужки розв’язувати якісь свої проблеми. А коли телефон під рукою, то легше зателефонувати мамі чи скористатись підказкою з інтернету, і нехай вона скаже, що я маю робити.

Впродовж травня в гуртках станції юних техніків практичний психолог провела профілактично-розвивальне заняття з вихованцями «Життя без ґаджетів». Гуртківці різних вікових груп з’ясовували у чому користь від вживання в житті ґаджетів та небезпека, чи навіть негативні наслідки постійного сидіння з електронними пристроями.

Під час спілкування за темою діти змогли самостійно виявити, що довге сидіння за екранами ґаджетів дуже стомлює, часто нервує, навіть пригнічує. Коли намагаєшся відкласти SMARTфон - життя здається нудним і нічим втішитись та зайнятись. Тому найактуальнішою була вправа-опитування з подальшим обговоренням «Якими корисними справами можна замінити часи перебування з ґаджетами?» Між іншим до цієї вправи долучились і керівники гуртків з методистами та отримали не менший позитивний емоційний заряд ніж вихованці.